Hřbitovní agenda
Hřbitovní agenda slouží především pro evidenci hrobových míst, správu hrobových míst a jejich pronájem
Evidence jednotlivých hrobových míst, informací o pohřebišti, typu hrobového místa, polohy, rozměrů a kapacity a také informací o pochovaných osobách.
Přehled hlavních funkcí
-
evidence hrobových míst
-
evidence podkladů pro výpočet výše poplatku za pronájem
-
tisk složenek jednotlivě nebo hromadně, či export do datového souboru pro Českou poštu
-
tisk složenek bez alonže i s alonží
-
sledování salda případu
-
úprava vygenerovaného a uhrazeného předpisu pomocí dobropisu
-
vygenerování předpisu pohledávky
-
vytvoření seznamu dlužníků za jednotlivá pohřebiště
Výhody
-
integrovaný ceník za služby a pronájem
-
základní šablony dokumentů jsou součástí dodaného řešení
-
podpora tvorby příslušných dokumentů nad případem ze šablony
-
integrace se spisovou službou, ekonomickým systémem, DMS a GIS
-
oboustranná vazba na ekonomický systém
-
jednoduché a rychlé prohledání záznamů
-
centralizované řízení přístupových práv k aplikaci i k návazným evidencím a registrům
-
vazba na základní registry
Hřbitovní agenda eviduje hrobová místa a další informace o pohřebišti. Poskytuje podklady pro výpočet výše poplatku za hrobové místo (na základě místní vyhlášky stanoví sazby pro výpočet pronájmu plochy a stanovení ceny služeb) a generuje předpis pohledávky, který je poté založen jako předpis do platebního kalendáře.