Hřbitovní agenda

Hřbitovní agenda slouží především pro evidenci hrobových míst, správu hrobových míst a jejich pronájem

Evidence jednotlivých hrobových míst, informací o pohřebišti, typu hrobového místa, polohy, rozměrů a kapacity a také informací o pochovaných osobách.

Přehled hlavních funkcí

  • evidence hrobových míst

  • evidence podkladů pro výpočet výše poplatku za pronájem

  • tisk složenek jednotlivě nebo hromadně, či export do datového souboru pro Českou poštu

  • tisk složenek bez alonže i s alonží

  • sledování salda případu

  • úprava vygenerovaného a uhrazeného předpisu pomocí dobropisu

  • vygenerování předpisu pohledávky

  • vytvoření seznamu dlužníků za jednotlivá pohřebiště

Výhody

  • integrovaný ceník za služby a pronájem

  • základní šablony dokumentů jsou součástí dodaného řešení

  • podpora tvorby příslušných dokumentů nad případem ze šablony

  • integrace se spisovou službou, ekonomickým systémem, DMS a GIS

  • oboustranná vazba na ekonomický systém

  • jednoduché a rychlé prohledání záznamů

  • centralizované řízení přístupových práv k aplikaci i k návazným evidencím a registrům

  • vazba na základní registry

Hřbitovní agenda eviduje hrobová místa a další informace o pohřebišti. Poskytuje podklady pro výpočet výše poplatku za hrobové místo (na základě místní vyhlášky stanoví sazby pro výpočet pronájmu plochy a stanovení ceny služeb) a generuje předpis pohledávky, který je poté založen jako předpis do platebního kalendáře.