Operativní evidence KEVIS
KEVIS zpracovává velké množství drobných evidenčních agend a jejich jednotného způsobu vedení
Efektivně sdílená platforma pro rychlé vytváření, správu a distribuci různých evidencí. Evidence mohou být přístupné přes intranet nebo internet.
Přehled hlavních funkcí
-
umožňuje zakládat, upravovat, vyřazovat a prohlížet evidence
-
evidence může obsahovat jednu nebo více tabulek, které mohou být mezi sebou propojeny relační vazbou
-
hromadné změny záznamů
-
vyhledávání podle volitelných kritérií
-
exportovat záznamy do formátů XLS, XML, RTF, DBF, či je naimportovat z jiných aplikací ve formátu CSV či DBF
-
přístupová práva na úrovni evidencí, tabulek nebo položek
Výhody
-
efektivní nástroj pro vedení evidencí
-
vytvoření základních typů evidencí za pár minut
-
možnost rozsáhlé analytické činnosti nad evidencemi
-
zpětná vazba pro řízení a kontrolu organizace
-
sdílení informací více subjekty
-
integrace do webových stránek organizace
-
jednoduchá a rychlá implementace
Aplikace KEVIS je koncipována jako multiplatformní a otevřená aplikace pro různé typy evidencí, s rozhraním pro snadnou integraci, a to jak s informačními systémy uvnitř úřadu (Active Directory, MS Excel apod.), tak s externími systémy pro výměnu nebo sdílení dat.