Řízení požadavků / HelpDesk

Aplikace MC HelpDesk slouží pro efektivní a rychlou správu požadavků

Obecný nástroj pro sběr, řešení, správu a následné vyhodnocování uživatelských hlášení, úkolů a požadavků, včetně možného nastavení schvalovacích postupů.

Přehled hlavních funkcí

  • centralizovaná správa požadavků a úkolů

  • klasifikace požadavků do kategorií dle oblasti a typu požadavku

  • vkládání požadavků uživatelem podle jeho oprávnění (grafický průvodce vložením požadavku), i pomocí webových služeb z externích systémů nebo z e-mailu

  • automatické sledování požadavku dle nastavených parametrů SLA

  • informace při překročení časového limitu k řešení

  • zastupitelnost řešitele (nemoc, dovolená) i žadatele (telefonický operátor)

  • uživatelská i expertní znalostní báze

  • konfigurační databáze pro IT HelpDesk (Evidence HW a SW).

  • rezervační systém pro rezervaci zasedacích místností, automobilů nebo termínů školení

  • modul Zápisy pro přípravu, vytváření a archivaci zápisů z jednání včetně generování a sledování úkolů

Výhody

  • přehled zadaných požadavků a stavu jejich řešení

  • kontrola termínů, automatizované upozorňování na splnění termínu pro řešení

  • nezávislost na databázi a operačním systému

  • aplikace je dostupná přes internetový prohlížeč

  • rozsáhlé možnosti nastavení dle potřeb organizace

  • historizace všech evidovaných dat

  • centralizované řízení přístupových práv

  • jednoduché a intuitivní ovládání

Aplikace Řízení požadavků je určena pro efektivní zadávání a sledování požadavků prostřednictvím webového rozhraní nebo e-mailu. Uživatel je informován automaticky o postupu a výsledku řešení jeho požadavku.