Řízení požadavků / HelpDesk
Aplikace MC HelpDesk slouží pro efektivní a rychlou správu požadavků
Obecný nástroj pro sběr, řešení, správu a následné vyhodnocování uživatelských hlášení, úkolů a požadavků, včetně možného nastavení schvalovacích postupů.
Přehled hlavních funkcí
-
centralizovaná správa požadavků a úkolů
-
klasifikace požadavků do kategorií dle oblasti a typu požadavku
-
vkládání požadavků uživatelem podle jeho oprávnění (grafický průvodce vložením požadavku), i pomocí webových služeb z externích systémů nebo z e-mailu
-
automatické sledování požadavku dle nastavených parametrů SLA
-
informace při překročení časového limitu k řešení
-
zastupitelnost řešitele (nemoc, dovolená) i žadatele (telefonický operátor)
-
uživatelská i expertní znalostní báze
-
konfigurační databáze pro IT HelpDesk (Evidence HW a SW).
-
rezervační systém pro rezervaci zasedacích místností, automobilů nebo termínů školení
-
modul Zápisy pro přípravu, vytváření a archivaci zápisů z jednání včetně generování a sledování úkolů
Výhody
-
přehled zadaných požadavků a stavu jejich řešení
-
kontrola termínů, automatizované upozorňování na splnění termínu pro řešení
-
nezávislost na databázi a operačním systému
-
aplikace je dostupná přes internetový prohlížeč
-
rozsáhlé možnosti nastavení dle potřeb organizace
-
historizace všech evidovaných dat
-
centralizované řízení přístupových práv
-
jednoduché a intuitivní ovládání