Rozpočet

Agenda Rozpočet shromažďuje vždy přesné, podrobné, srozumitelné, správné a aktuální informace o stavu rozpočtu organizace

Silný a praxí ověřený nástroj pro úspěšné plánování a řízení finančních prostředků.

Přehled hlavních funkcí

  • tvorba a správa rozpočtu organizace

  • příprava libovolného počtu pracovních verzí rozpočtu konkrétního roku

  • evidence pro veškeré rozpočtové akce organizace (historické, probíhající i plánované)

  • modelování rozpočtů

  • kopírování libovolné části mezi jednotlivými verzemi rozpočtu

  • základní kontrola vazeb rozpočtové skladby

  • podpora sběru a schvalování požadavků na změny rozpočtu

  • tvorba veškerých legislativou požadovaných výkazů (včetně zašifrování a odeslání do CSUIS)

Výhody

  • komplexní pokrytí problematiky sestavení a správy rozpočtu organizace

  • variabilita přehledů, sestav a exportů

  • aktualizované číselníky atributů rozpočtové skladby

  • řízený průběh schvalování rozpočtových změn (včetně konfigurovatelných limitů)

  • oboustranná komunikace s ekonomickým systémem organizace

  • propracovaný systém uživatelských oprávnění

  • kompletní informace o stavu rozpočtu a jeho skutečném i předpokládaném čerpání/plnění

  • možnost sestavení rozpočtu na základě rozpouštění peněz (shora) nebo na základě plánovaných investičních akcí a běžných nákladů

Agenda Rozpočet komfortně pokrývá problematiku sestavování, správy a modelování rozpočtu organizace včetně definování schvalovacích procesů. Díky unikátní struktuře rozpočtových akcí je rozpočet srozumitelný i uživatelům, kteří se neorientují v rozpočtové skladbě.