Správa a evidence majetku

PROXIO SEM zajišťuje centrální evidenci nemovitých, i movitých objektů v majetku organizace

Evidence parcel, budov, domů, bytů a nebytových prostor, úseků inženýrských sítí, staveb neevidovaných v katastru nemovitostí, ale také realizace procesů nakládání s majetkem.

Přehled hlavních funkcí

  • centrální evidence a správa objektů (parcely, budovy, byty, nebytové prostory, …)

  • evidence všech druhů objektů (nemovitý majetek, dlouhodobý hmotný majetek, dlouhodobý nehmotný majetek, drobný dlouhodobý hmotný majetek, drobný dlouhodobý nehmotný majetek, operativní technická evidence)

  • evidence vlastního, svěřeného i svěřovaného majetku

  • realizace úkonů nakládání s objekty (uzavírání smluv, tvorba protokolů apod.).

  • podpora procesu inventarizace objektů

  • sledování nákladů a výnosů

  • provázanost dat o objektech s GIS

  • provázanost s daty katastru nemovitostí

  • odepisování majetku

  • pasportizace

Výhody

  • možnost využití v rámci organizace, nebo i pro zřizované či příspěvkové organizace

  • kompletní pokrytí procesů správy a evidence majetku

  • kompletní historie záznamu o objektech v čase

  • podpora rozhodovacích procesů a plánování

  • zlepšení přehledu o vlastněných či spravovaných objektech

  • soustředění veškerých informací o objektech v jedné evidenci

  • trvalá aktuálnost evidence díky propojení s ostatními částmi systému (ISZR)

  • snadná a okamžitá dostupnost informací o objektech pro všechny oprávněné uživatele

  • možnost exportu dat do HTML, XLS, TXT, XML a DOC

Agenda Správa a evidence majetku řeší procesy nakládání s majetkem, tj. uzavírání nabývacích a pozbývacích smluv, tvorba svěřovacích protokolů, investičních záměrů a promítnutí důsledků těchto procesů do vlastní evidence objektů.