Správa příjmů a pohledávek

Agenda Správa příjmů a pohledávek pokrývá veškeré předepisované příjmy plynoucí z jednotlivých agend úřadu

Řešení pro samotnou evidenci příjmů a pohledávek zahrnující i potřebné kroky k následnému vyměření a vymožení dlužné částky.

Přehled hlavních funkcí

  • centrální evidence všech příjmů a pohledávek s vazbou na proces vymáhání

  • evidence místních poplatků (ze psů, za komunální odpad, z veřejného prostranství, z ubytovací kapacity, rekreačního pobytu a výherních hracích přístrojů)

  • individuální i hromadné vystavování předpisů pohledávek

  • podpora periodických předpisů

  • automatický výpočet salda a dluhu případu

  • generování složenek A s možností tisku nebo exportu pro Českou poštu

  • kontrola na existenci dlužníků v Insolvenčním rejstříku

Výhody

  • okamžitý přehled o příjmech, vystavených předpisech a případném vymáhání pohledávek

  • centrální správa všech předepisovaných příjmů organizace

  • centrální evidence poplatníků, plátců a dlužníků

  • automatické hlídání zákonných lhůt

  • jednoduché upozorňování dlužníků na nedoplatky

  • rychlá a jednoduchá tvorba přehledů a sestav

  • integrace se systémem účetnictví a se spisovou službou

Agenda Správa příjmů a pohledávek poskytuje podporu pro vyměřování poplatků a jejich případného vymáhání jsou podpořeny sérií úkonů, které popisují daný stav vyměřování či vymáhání. Nedílnou součástí jednotlivých úkonů jsou i šablony dokumentů, do kterých se automaticky načítají údaje z daného případu.