Správa příjmů a pohledávek
Agenda Správa příjmů a pohledávek pokrývá veškeré předepisované příjmy plynoucí z jednotlivých agend úřadu
Řešení pro samotnou evidenci příjmů a pohledávek zahrnující i potřebné kroky k následnému vyměření a vymožení dlužné částky.
Přehled hlavních funkcí
-
centrální evidence všech příjmů a pohledávek s vazbou na proces vymáhání
-
evidence místních poplatků (ze psů, za komunální odpad, z veřejného prostranství, z ubytovací kapacity, rekreačního pobytu a výherních hracích přístrojů)
-
individuální i hromadné vystavování předpisů pohledávek
-
podpora periodických předpisů
-
automatický výpočet salda a dluhu případu
-
generování složenek A s možností tisku nebo exportu pro Českou poštu
-
kontrola na existenci dlužníků v Insolvenčním rejstříku
Výhody
-
okamžitý přehled o příjmech, vystavených předpisech a případném vymáhání pohledávek
-
centrální správa všech předepisovaných příjmů organizace
-
centrální evidence poplatníků, plátců a dlužníků
-
automatické hlídání zákonných lhůt
-
jednoduché upozorňování dlužníků na nedoplatky
-
rychlá a jednoduchá tvorba přehledů a sestav
-
integrace se systémem účetnictví a se spisovou službou
Agenda Správa příjmů a pohledávek poskytuje podporu pro vyměřování poplatků a jejich případného vymáhání jsou podpořeny sérií úkonů, které popisují daný stav vyměřování či vymáhání. Nedílnou součástí jednotlivých úkonů jsou i šablony dokumentů, do kterých se automaticky načítají údaje z daného případu.