Správa smluv

PROXIO CES vytváří a eviduje všechny smlouvy uzavírané organizací

Agenda Správa smluv pořizuje, eviduje a udržuje historii smluv a smluvních vztahů včetně integrace na okolní subsystémy organizace.

Přehled hlavních funkcí

  • centrální evidence všech smluv v rámci organizace

  • automatické přidělování čísel smluv

  • příprava návrhu smlouvy včetně příloh a dodatků

  • oboustranná integrace s ekonomickým subsystémem (kontrola finančních závazků a úhrad)

  • integrace s evidencí majetku

  • evidence vazeb mezi jednotlivými smluvními závazky

  • kompletní historizace smluv a smluvních vztahů

  • připomínkování a schvalování smluv

Výhody

  • možnost využití v rámci organizace, nebo i pro zřizované či příspěvkové organizace

  • jednoduché zakládání smluv a jejich dodatků

  • rychlé a jednoduché vyhledávání (prohlížečka smluv je součástí dodávky)

  • možnost vytváření a exportování přehledů smluv

  • tisk dokumentů

  • centralizované řízení přístupových práv

  • možnost zveřejňování smluv na webových stránkách úřadu a na Portálu veřejné správy (Registr smluv)

Agenda Správa smluv je zaměřená na evidenci a zpracování smluvních vztahů a závazků organizace. Součástí řešení je i realizace schvalovacího procesu smlouvy včetně jejího vypravení prostřednictvím spisové služby.