Zvláštní užívání komunikací (Zábory)
Řešení Zvláštní užívání komunikací slouží pro vyřízení agendy zvláštního užívání komunikací v souladu se Zákonem o pozemních komunikacích, Zákonem o provozu na pozemních komunikacích a zákonem Správní řád.
Agenda Správa smluv pořizuje, eviduje a udržuje historii smluv a smluvních vztahů včetně integrace na okolní subsystémy organizace.
Přehled hlavních funkcí
Mapový portál pro veřejnost
• webová aplikace s jednoduchým průvodcem vytvoření žádosti o zábory prostřednictvím e-formuláře
• zpětné informace žadateli o výsledku řízení
• podpora zákresu záboru v mapových podkladech včetně informací o kolizích s jinými
• připravovanými či již realizovanými zábory
Interní agendový systém
-
evidence sady údajů potřebných pro kompletní průběh řízení
-
převzetí údajů žádosti z mapového podkladu pro veřejnost
-
jednoduchá tvorba dokumentů s využitím dotažení dat zadaných na případu
-
přehledné zobrazení schválených lokalit záborů v mapě
Výhody
-
moderní, uživatelsky příjemné, intuitivní a přehledné ovládání systému
-
centralizovaná evidence subjektů a jejich ověření proti ISZR včetně podpory automatické notifikace o změnách údajů evidovaných subjektů
-
integrace se spisovou službou, DMS
-
kontrola lhůty pro vydání rozhodnutí v souladu se správním řádem včetně nastavení upozornění a připomenutí plánované události
-
centralizované řízení přístupových práv k aplikaci i k návazným evidencím a registrům podpora široké škály mapových vrstev
Řešení Zvláštní užívání komunikací může být v rámci interního agendového systému založeno jak nad doručeným dokumentem (žádosti), které je do systému načteno ze spisové služby, tak bez iniciačního dokumentu, resp. z moci úřední. K jednotlivým Záborům je kromě základních údajů (umístění, období, účel a rozsah), možno současně zaevidovat uzavírku, objížďku případně náhradní parkovací místo. Výsledné dokumenty mohou být následně prostřednictvím rozhraní předány do spisové služby včetně adresátů a způsobů vypravení.