O PRODUKTU
Potřebujete podpořit pracovníky sociálního odboru ve výkonu činnosti?
Potřebujete umožnit práci
z kanceláře, homeofice
i v terénu?
Potřebujete podpořit elektronické vedení spisu
s automatickým generováním sestav a dokumentů?
Využijte softwarové řešení PROXIO – Sociální agendy. Jedná se o soubor správních agend pro práci referentů v oblastech sociálně-právní ochrany dětí, sociální prevence a pomoci, sociálních služeb.
Řešení splňuje legislativní nároky kladené na vedení této evidence a je dennodenně využíváno na desítkách úřadů.
PILÍŘE ŘEŠENÍ
Oblast řešení SPOD se zaměřuje na agendy péče o děti a rodinu
v souladu se zákonem
č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů. Podporuje terénní práci, kuratelu pro děti a mládež
i náhradní rodinnou péči.
Oblast řešení Sociální agendy se zaměřuje především na prevenci a pomoc dospělým klientům, rodinám s dětmi, seniorům a zdravotně postiženým osobám.
Elektronické vedení spisu, dokumenty s využitím šablon
a automatickým doplněním informací z evidence, výstupní sestavy v rozsahu směrnice MPSV. Elektronické schválení dokumentu a el. podpis dokumentů.
VÝHODY ŘEŠENÍ
Shodné uživatelské prostředí pro všechny agendy.
Podpora vzdáleného přístupu k aplikaci z prostředí mimo úřad, homeoffice nebo v terénu.
Implementace vybraného rozsahu rejstříků a agend dle požadavků úřadu.
Integrace agend se spisovou službou úřadu.
Centralizované řízení přístupových práv k agendám.
Ověření a aktualizace údajů v IS základních registrů.
Pravidelná legislativní údržba.
Propojení s ekonomickým systémem
v části Peněžní deník.
Odklon činností ze spisové služby do agendového systému.
Elektronické vedení spisu, dokumenty s využitím šablon a doplněním informací z evidence.
Elektronické schválení dokumentu
a el. podpis dokumentu.
AGENDY SPOD
Zaměřuje se na agendy péče o děti a rodinu v souladu se zákonem č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů. Podporuje terénní práci, kuratelu pro děti a mládež i náhradní rodinnou péči.
Vedení spisové dokumentace dítěte a rodiny.
Rejstřík Om + pomocné rejstříky
Rejstřík Opatrovnictví
Vedení spisové dokumentace dítěte z důvodu výkonu Opatrovnictví.
Rejstřík Poručnictví
Vedení spisové dokumentace dítěte z důvodu výkonu Poručnictví.
Rejstřík Nom
Děti, jejich záležitosti vyřizuje úřad na základě dožádání jiného úřadu.
Žadatelé o zprostředkování osvojení.
Rejstřík A
Žadatelé o zprostředkování pěstounské péče.
Rejstřík P
Žadatelé o pěstounskou péči na přechodnou dobu.
Rejstřík PPD
Rejstřík pečujících osob.
Rejstřík OP
Rejstřík osob v evidenci.
Rejstřík EV
Rejstřík poskytnuté jednorázové pomoci.
Jednorázová pomoc dětem
Rejstřík poskytnuté jednorázové pomoci.
Rejstřík SPOD
Rejstřík hostitelské péče.
Rejstřík HP
Seznam žádostí a žadatelů, průběh řešení žádosti formou úkonů.
Žádost o svěření dítěte do péče budoucích osvojitelů
Seznam žádostí a žadatelů, průběh řešení žádosti formou úkonů.
Žádost o svěření dítěte do péče budoucích pěstounů
Smlouva uzavřená s pěstouny, platnost smlouvy.
Dohoda o výkonu pěstounské péče
Seznam účastníků, průběh řešení žádosti formou úkonů.
Souhlas s poskytováním ochrany a pomoci dítěti (§ 16b zákon č. 359/1999 Sb.)
Mobilní aplikace, on-line ověření existence dítěte v evidenci úřadu a poskytnutí vybraných informací o dítěti, důvodu zařazení do evidence a o rodině.
Mobilní SPOD
SOCIÁLNÍ AGENDY
Zaměřuje se především na prevenci a pomoc dospělým klientům, rodinám s dětmi, seniorům
a zdravotně postiženým osobám.
Kompletní evidence sociální situace klienta (finance, dluhy, majetek, zdraví, omezení, …), správa finančních prostředků opatrovance v Peněžním deníku.
Opatrovnictví fyzické osoby vč. Peněžního deníku
Evidence vydaných/vrácených parkovacích průkazů pro osoby ZTP, dokument o předání průkazu, tisk průkazu.
Vydání parkovacích průkazů pro OZP
Evidence klienta, poskytnuté pomoci, popis trestu a průběhu výkonu trestu.
Evidence osob ve výkonu vazby nebo výkonu trestu odnětí svobody
Sociální pohřeb
Evidence zesnulého, průběh řešení případu od počátku až po žádost o úhradu prostředků na MMR, správa finančních prostředků v Peněžním deníku.
Evidence klienta, poskytnuté pomoci, záznam úkonů.
Evidence klientů sociálního pracovníka
Správní řízení o určení zvláštního příjemce dávky, účastníci řízení, průběh řízení, dokumenty.
Zvláštní příjemce dávky důchodového pojištění
Správní řízení o stanovení úhrady, účastnící řízení, průběh řízení, dokumenty.
Stanovení úhrady za stravu
a péči
Seznam uzavřených smluv, smluvní strany, období platnosti smlouvy.
Evidence smluv dle § 91 odst. 6 zákona č.108/2006 Sb.
Seznam žadatelů o byt, aktuální situace žadatele, bodové hodnocení žádostí, pořadníky, seznam uzavřených smluv.
Žádost o byt v DPS + Smlouva na Žádost o byt v domově pro seniory + Smlouva
Seznam žadatelů o „startovací“ bydlení, bodové hodnocení žadatelů.
Evidence klientů pro přidělení ubytovací buňky
Seznam sociálních bytů vč. stavu pronájmu, evidence nájemních smluv.
Agenda sociálních bytů vč. evidence bytů
Evidence klientů, průběh výkonu OPP, vykonané práce, dokumenty.
Obecně prospěšné
práce
Evidence klientů a vydaných karet, plánování transportů, mobilní aplikace pro řidiče
Senior taxi
PŘIPRAVUJEME
Aktualizaci řešení na základě novelizace zákona č. 359/1999 Sb.
Zaopatřovací příspěvek dle §50b a §50c zákona č. 359/1999 Sb.
Agenda sociální práce v oblasti opatrovnictví
Zvláštní příjemce dávky důchodového pojištění z pohledu úřadu, který je ustanoven zvláštním příjemcem
NAŠE ŘEŠENÍ VYUŽÍVAJÍ NÁSLEDUJÍCÍ ÚŘADY
KONTAKT
Budeme rádi, když se nám ozvete, sociální agendy nás baví:
Radim Bohuslav
Garant řešení Vám pomůže
s orientací v jednotlivých agendách a návrhem vhodného rozsahu řešení pro Váš úřad.
František Stejskal
Obchodní konzultant Vám pomůže
s financováním projektu, definicí obsahu projektu a přípravou smluvních podkladů.